Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday 17 August 2014

Memori tercipta~

Assalamualaikum sume.. entry kali ni khas untuk kawan2 zaman diploma dulu.. rindu yang membuak2 dengan kenangan dulu, masa yang dihabiskan bersama teman2 seperjuangan, semua tu aku harap sangat boleh berulang kembali.. "Disini jua memori tercipta, walau seketika terjalin kasih kita.. Mungkin disini kita kan terpisah, kenangan bersama tiada kulupa.." ye, aku xkan lupa kenangan itu semua. yang pahit, yang manis, semua itu kenangan terindah buat aku.. :')

terima kasih korang sebab bagi aku satu memori yang terlalu hebat maknanya untuk aku simpan dan genggam sampai bila2, insyaAllah.. Lagu Memori Tercipta, syira yang kenalkan aku dengan lagu ni.. setiap baris liriknya memang kena sangat dengan persahabatan kitorang.. dan inilah lagu tema persinggahan hidup aku di UiTM Melaka, tahun 2010 - 2013.. :')



-Memori Tercipta-

Bergetar jiwa dipersada bercahaya
Pertemuan harapan pertama kalinya
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Sukar dipercaya pintunya terbuka

Disini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa

Mengalun suara sesuci bisikan hati
Seiringan mencari haluan berseni
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Tiada ku terduga pintunya terbuka

Disini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa

Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Kuingati buat selama-lamanya


*play the video and enjoy~ :')






















































<3 Diploma Sains Komputer dan Matematik UiTM Alor Gajah, Melaka, kemasukan Julai 2010. <3

No comments:

Post a Comment