Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday 1 December 2012

TWILIGHT BREAKING DAWN: PART II !!!!

Assalamualaikum w.b.t sume.. jawab tau jangan xjawab.. hihi.. sperti biasa soalan pertama aku akan tanya kwan2 sume, shatkah?? klu sihat alhamdulillah.. bgus2.. hehe.. sperti kwan2 tau, aku ada post kat entry yang lepas yang aku dah pun tamat bekerja!! yeeaahh, hehe.. ape lagi, berenti je kje soknya trus aku outing ngn besttteesstt friendzz everrr aku, geng 6 demon angels.. hehe.. "npe nama macam tu??" haaa, sebenarnya, nama 6 demon angels ni kami cipta masa zaman sekolah lagi.. ye la, kami tidaklah sebaik, sesempurna angels, tapi sejahat kami, senakal kami tidaklah demon sangat.. so, gabungannya, jadilah "WE ARE 6 DEMON ANGELS!!!".. :D

kali ni, hmm nmpaknya xckup member la kami outing.. huhu.. pisang a.k.a nafisah mawardi xdapat nak join disebabkan perlu mnyiapkan assignment dia.. huhuhu.. sedih gak sbnarnye, tapi xpe la at least aku pernah jumpa dia time cuti kali ni.. hehehe.. plannye?? sperti biasa, tempat yang plingggggg mnjadi pilihan hati, SUNWAY PYRAMID (again?).. hahaha.. xkira bpe kali pun aku g, tetap xbosan.. hehe.. best sggttt!!!

smpai2 je memang fikir nak isi perut dulu la kan.. hehe.. decided, NO McD, NO KFC!! so cari punye cari, secret recipe je la yg plg ok hrganya.. so, ber'japanese soba' la aku kat sunway pyramid tu.. hehe.. alhamdullillah knyang yg teramat la knyang.. hehe.. plannye, lpas mkn kita g moviee!!!! cerita apakah?? TWILIGHT BREAKING DAWN : PART2.. part 1 dlu dh tgk ngn cik abg, so teringin gak la nk tengok smbungannya kan.. masuk2 dlam wayang tu je, woooowwwww!!! amazed dgn keluasan panggung tu.. sangat luasss!!! seriusly.. kerusi dia besar, macam sofa.. macam panggung tuk vip gitu.. hehe.. tapi btul la, sangat2 selesa tgk wayang dalam tu, nk bersila, nk bersimpuh, nk duduk mcam mne pun leh.. hahahha.. tp aku xde la smpai bersimpuh an.. bersila je.. hehe..

sebenarnya, aku ni xde la peminat tegar twilight ni.. just, klu org bwa g tgk, aku tgk.. klu orang xajak, aku xde la excited gle nak tgk.. macm tu la.. bak kata org, xobses gitu.. hehe.. tapi untuk siri terakhir twilight ni, hmm agak excited gak sbnarnye.. first sbb, yang part 1 dlu dh tgk ngn cik abg so nk tau apekah ksudahannya, lagi satu, mybe sbb no more twilight lpas ni kot, so nk tgk sgt2! haha.. adalah lbih kurang dua jam dalam wayang tu, aku xbrcakap lgsung, btul2 fokus tgk skrin tu.. hahaha.. besssttt gle!!! spe2 yang lum tgk twilight breaking dawn part 2 ni, silalah tgk k.. xnak story lebih, xsuprise la kan.. hehe.. yang plg best, smpai aku ttbe rse nk nangis tanpa sebb, bile lassstt dah abis cte tu, lagu Thousand Years, nyanyian Christina Perri, berkumandang sebagai lagu penutup cerita twilight tu.. woowww, xbergerak ktorg tgk smpai btul2 tamat lagu tu..

ble mghayati lirik lagu ni, ia mnceritakan tentang kesetiaan seorang wanita yang selama mana pun dia ttp terus mncintai kekasihnya.. "I have died everyday waiting for you, Darling don't be afraid I have loved you, For a thousand years,I love you for a thousand more" :')

ble dgr lagu ni teringat lak kat si ewan mazlan tu.. haaaiihh, kadg2 geram je ngn dia, tpi nak marah xjadi.. setiap kali geram ngn dia, every single thing yang kitorang share, segala kenangan tu bermain2 je dlm fikiran aku ni, trus xjadi nk marah.. hahaha.. sengal kan aku ni? hmm sperti lirik2 dalam lagu Christina Perri tu, insyaAllah, dengan izinNya, aku akan trus sayang dia.. trus mnjadi antara someone yg mmntingkan dia dlm hdup aku.. terus brharap agar sentiasa dpt mncintainya dan dicintainya.. insyaAllah amin.. moga2 brkekalanlah hubungn ini.. :)

ok la, enjoy video clip lgu ni, lirik sekali aku dh sertakan klu nk feeling2 dgr k.. hehe.. until next entry, bye2, assalamualaikum.. :)




Christina Perri A Thousand Years Lyrics

Songwriters: HODGES, DAVID / PERRI, CHRISTINA
Heartbeats fast
Colors and promises
How to be brave
How can I love when I'm afraid to fall
But watching you stand alone
All of my doubt suddenly goes away somehow
One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid I have loved you
For a thousand years
I love you for a thousand more

Time stands still
Beauty in all she is
I will be brave
I will not let anything take away
What's standing in front of me
Every breath
Every hour has come to this
One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid I have loved you
For a thousand years
I love you for a thousand more

And all along I believed I would find you

Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I love you for a thousand more

One step closer
One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid I have loved you
For a thousand years
I love you for a thousand more

And all along I believed I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I love you for a thousand more







No comments:

Post a Comment