Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday 10 November 2011

perubahanku.. :D

HAHAHAHAHA.. sgt klakar kalau dpikirkan balik.. aku ni memang jenis yang xsuke men game, kalau men game pun xkan lame, mesti kejap je dah bosan.. sbagai contoh, kawan aku si A ni perkenalkan aku pada satu game, mmg mula2 aku akan men dgn bersungguh-sungguh.. tapi dalam satu ari tu, bile dah men xsamapi 10min pun aku dah nek bosan..hahahaha.. ade yang ckp aku pelik, tp aku rse aku mmg pelik sbb mak ngn kakak pun bleh men game yang same bebulan2, sampai level yang tinggi2 dah.. tp, aku xleh..hehe..

       PELIK BIN AJAIB nye cuti sem ni, aku dah 'dirantai' dengan 2 game ni.. THE SIMS SOCIAL dan juga BABYMAKER.. hehehe.. pelik tapi benar, sejak kebelakangn ni, inilah keje aku tiap2 ari.. besarkan rumah, bersosial dalam The Sims dan juga mnjaga anak aku yg bernama Muhammad tu dlm Babymaker.. plg buang tebiat syafiqah ni..hahaha.. 

      Tp, papepun, game ni mmg serius best gle.. walaupun cara permainan Babymaker ni agak bosan, tapi bile kite men game ni, kite rase excited sbb makin lame anak kite mkin besar.. secara psikologinye kite pun rase bahagia kononnya itulah realiti khidupan kite nnt.. hehe.. 

      Mmg aku akui, aku mula berminat ngn game ni sejak si hubby EWAN MAZLAN asyik ckp pasal game je.. aktiviti harian dier msti ade game, WAJIB OK.. haha.. mybe sejak tu la aku mula berjinak dengn game ni, nak rse ape yg best sgt men game.. haha.. so akhirye alhamdulillah, aku berjaya faham perasaan puas, seronok, gembira bila kite men game.. haha.. tp, setakat ni, 2 game ni je la, yang len tu still mcm TOUCH 'n' GO je, men kjap, pastu trus tinggal..hahahahaha.. 


THE SIM SOCIAL



BABYMAKER

P/S : smoga abah sihat slalu k.. sayang abah... :)

No comments:

Post a Comment