Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday 7 November 2011

miss M..?? hmm...

Assalamualaikum..~
aku slalu yakinkan diri aku, "syafiqah, ignore jer die tu, jgn nk pkir2 psal die lah!!!!".. huhu.. tp, mkin byk aku ckp cm tu, mkin penuh otak aku ni ngn nme dier.. huhu.. 
aku mgaku mmg aku jeles tgok dier, dier mmpu wat bnde yg aku xbrani nk wat.. padahal, aku xnmpk pun ape yg dier leh dpt ble dier wat cm tu.. 
mybe miss M n rindu ngn keadaan dan hubungn die ngn si ibu ni satu masa dulu kan.. hmm, tp pape pun xleh la nk suh die putskan silaturrahim antara mreka berdua, dosa la syafiqah!! huhu..
yg pastinye, mmg salah aku gak sb takut sgt nk buka langkah pertama mndekati si ibu ni.. xleh nk ckp pe la kan, salah sndiri. huhu.. 

YA ALLAH, ku mohon padamu, kuatkan lah hatiku, berikan kebranian kpdaku, ya Allah.. hnya padaMu aku bermohon dan meminta ya Allah.. 
amin ya rabbal alamin.. :)

No comments:

Post a Comment