Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday 26 November 2011

cabaran sem baru.. huhu

ASSALAMUALAIKUM.. alhamdulillah, pejam celik, pejam celik dah nk msuk 4 sem aku blaja di Universiti Teknologi Mara Kampus Alor Gajah ni.. hehe.. klu dulu sem satu, sem dua jadual dah tersusun, mengikut klas yang telah ditetapkan.. masuk sem 3, bemulalah perjuangn tuk mmbuat jadual sendiri, susun sendiri supaya xda clash mne2 subject.. aku igt la, yang bersama2 pening kepala, stress2 pasal jadual time ni ialah aku, fit, chutot, dhey2 ngn pak long.. mmg sgt stress smpai aku rse mmg dah bersedia nk mengalir je cairan jernih dari anak mata ni.. tp, alhamdulillah berkat usaha kitorg, xpecially chutot ngn dhey2 yg bersungguh2 cube sdaya upaya dorg nk susun jadual tu akhirnye berjaya dan mmbuahkan hasil yg mmg sagt kami banggakan.. alhamdulillah.. :)

bile masuk sem 4 ni, lagi sekali aku redha bile tgok result CALCULUS 1 aku gagal, xde rezeki lg agaknye.. n aku tau, aku kne susun jadual mcm yg ktorg wat sem lpas.. cubaan yg pertama, alhamdulillah dapat susun tanpa clash pape, tp dsebabkan terlalu byk klz ktorg msuk takut PN. NORMAZIAH xapprove lak.. so ktorg wat la jadual bru.. jadual kdua ni aku suke sgt sbb ktorg akn join klz MCS1104A tuk semua subject xcept calculus1.. dah rad dah ni nk jmpa puan, sbb ktorg yakin msti puan approve sbb mmg msuk klz sndiri.. tp, malang xbau an.. tp, xde la malang mne sbnrnye..hehe.. untuk jadual kdua ni, ktorg check name pnsyarah tuk calculus1, masyaAllah, subhanAllah.. lecture yg ktorg mmg nk elakkan.. bkn sbb cara pengajaran beliau, tp sbb diri  ktorg sendiri.. maaf madam, saya tau madam mmg sgt baik ngn student, madam ajar student mmg sgt paham, tp mybe diri sya yang tidak sesuai dgn cra madam.. sya minta maaf..huhu..

aku mngaku, mmg aku down ggile ble tau yg jadual kdua ktorg yg aku plg suke tu terpakse ktorg buang jauh2... sedih, sgt sedih.. hanya ALLAH S.W.T sje yg tau prasaan aku mse tu.. malam tu mmg sgt xde mood, mnta pendapat cik abg, mnta nasihat, pndangn die.. akhirne ktorg wat kputusan tuk tukar 100% dari klz 4A ke klz 4B.. klz petama aku ngn klz 4B mmg aku xfokus lgsung, mcm xde hati kt dalam klz tu.. nsib bek ade EN. EWAN MAZLAN yg bg kata2 semgt kt aku, walaupun time tu msing2 tgh dalam klz.. thanks syg.. :)

dengn kputusan yg aku wt ni, aku harap inilah yg terbaik tuk aku ngn fit, insyaAllah.. dgn tersusunnye jadual tuk sem 4 ni, bermulalah perjuangn aku tuk menaikkan pointer sem ni dan yg paling penting tuk lulus calculus 1.. insyaAllah.. :)



SYAFIQAH, FIGHTIGGGG!!! 


No comments:

Post a Comment