Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday 26 November 2011

Our First Official Date.. :)

ASSALAMUALAIKUM.. pada tanggal 26/11/11, buat julung kalinye aku kuar date ngn ewan.. cehceh, julung kalinye mcm award lak an..haha.. aku mgaku r agak 'gugup' bak kate EWAN MAZLAN, tp alhamdulillah sume brjalan lancar..xde kjadian2 yg xdiigini, terjatuh ke, tergelincir ke, terpeleot ke..hahaha.. :D

pada asalnye, plan nk tgk wayang.. hmm, cte pe ye?? XTAU PUN NK TGOK CTE PE.. huhu.. ble dah sampai  kt Jucso tu, bru pkir nk tgok cte pe.. ewan suh aku decide, so aku pilih cte THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN-PART 1.. hohohohohoho.. 



aku pilih cte ni sbb mmg tgah HOT skrg.. seriusly, aku xprnh tgok siri2 yg seblum n, so mcm xphm sgt..tp, tgok je..haha.. rating aku tuk movie ni, mybe 3/5 kot... cte dier best, jln cerite ok, tp mybe sbb aku xprnh tgok twilight, so cam xdpt tgkap sgt..hehe.. sory, D.H.F Twiight.. :)

agenda sterusnye, SHOPPING!! hahaha.. cara aku tulis n mcm la shopping byk sgt an, padahal beli sliper cik abg je..hahaha.. :D pastu ktorg jln2, beli donut mkn kat pantai KLEBANG.. time ni yg pling bermakna aku rse sbb first time kot ktorg amik self-cam gmbar berdua.. tp, sayang seribu kali syg, aku xdpt amik gmbar tu sbb mmory phone full!! argghhh, tensi je ngn hp ni...nk tgu hp bru ntah ble la kan..haha..

lps tgk sunset yg xbape nk sunset sgt, ktorg g r singgah masjid sbelum maghrib.. ntah la knape, aku tgok pelik je masjid ni, sbb antara saf lelaki ngn perempuan, kite leh nmpk.. cam xde penghadang sagt.. hmm, minta dperbtulkan wahai jawatankuasa masjid..

and lastly, heading back to UiTM.. hehe.. mse otw balik tu rse cam xnk je ari ni berakhir.. klu bleh nk hentikan mase jap..haha. tp, mmg inpossible la an kite ni sbgai hamba Allah yg lemh ni nk wat cm tu lak.. hehe..

kenangan yg xleh aku lpe insyaAllah smpai ble2 bile ewan ckp "kahwin ngn i, kahwin ngn i".. aku tau dier mmg mmain je, xserius pun mse tu, tp aku berdoa supaya akan smpai satu mse yg dier btul2 serius ungkapkan ayat kramat tu.. insyaAllah, amin ya rabbal alamin.. :)

YA ALLAH YA TUHAN KAMI, ku bermohon padamu ya Allah, peliharalah hubungn kami, jauhilah kami dari melakukan perkara yang melalaikan ya Allah, hindarilah kami dari melakukan perkara-perkara yang bertentangn dengan Islam, selamatkanlah jiwa kami dari godaan syaitan yang direjam ya Allah.. hanya padamu aku bermohon dan kpadamu aku meminta.. 
AMIN YA RABBAL ALAMIN.. 


No comments:

Post a Comment