Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday 17 November 2012

sedih..

Assalamualaikum kwan2.. sihat ke kwan2 ari ni? alhamdulillah Allah masih berikan kesihatan kat diri hambaNya ni.. syukur2.. tapi satu je la yg pelik skit badan aku ni, ntah kne allergi ape ntah, gatal2, merah2 satu badan.. huhu.. stakat yang aku tau, xde la allergi ngn apa2 makanan, tapi ntah ape la yg xkne ni.. bak kata cik abg, allergi kje kot.. hahahahaha.. ye la kot, start kje je satu bdan gatal2 ni dh knapa an.. hehe..kne tgu berenti keje baru baik kot gatal2 aku ni.. haha.. :D

cuti ni xbanyak spend time ngan mak, family pun, sbbnye kne kejeee!!! huhu.. sdih2, igtkan cuti ni leh la btul2 cuti tp nmpaknya tidaklahh.. penat stdy sem lepas xhilang, tambah penat bekerja, pasti disambung lak tension stdy sem depan pulak.. aduh2, ni la namanya student, dalam masa yang sama seorang insan, seorang anak.. moga2, dipermudahkan segala urusan aku, insyaAllah.. berbalik kepada tajuk entry ari ni, sedih.. hmm, mmg banyak perkara yang mnyedihkan bagi aku, bagi kwan2 yang trjadi spanjang cuti sem kali ni.. first thing first, cehwaah speaking.. haha.. ok la, yang pertama sekali, aku sedih sbb mak tinggalkan akuuu~~ huhu.. mak g trengganu jumpa si kembar, aku pun nak jmpa dorg tp malangnye, xleh la nak amik cuti smpai seminggu kan. huhu.. so ksudahannya, mak g sorang je, aku ditinggalkan kat umh ni.. uhukhukhuk.. :'(

yang kedua lak, berita yang sangat2 memeranjatkan aku.. pakcik aku, ttbe diserang strok lepas dia terjatuh kat bilik air ari tu.. subhanallah, kuatkanlah semangat beliau dah semoga cepat sembuh k.. insyaAllah, kami sume ada disisi pcik.. kuat semangat k!! kes yang seterusnya, kwan bek cik abg, hisyam trlibat dalam kemalangan motosikal.. ya Allah, sekelip mata macam2 leh terjadi dengan izin Allah.. huhu.. kpda hisyam, saya doakan smoga awk cpat sembuh.. nak melawat skrg jauh sgt, insyaAllah ble kt melaka nnt saya melawat awk ngn ewan k.. :)

next, kecewa dan trus kecewa.. masyaAllah.. huhu.. seorang kwan, seorang wanita, seorang insan yang dikecewakan, namun telah diberikan pengubatnya tapi akhirnya mnjadi racun yang terus meyakiti hati kecilnya.. kisah hati dan perasaan yang kkdang sukar kita nk duga permulaan dan akhirnya.. permulaan yg indah jgn disangka indah juga pengakhirannye.. :( awk, kuat semangat k.. saya tau awk leh, fighting2!!! insyaAllah, smoga akan ada insan yg menyayangi awk setulusnya, seikhlasnya yg akan datang kat awk nnt k.. insyaAllah.. Allah tu maha adil awk, Dia xkejam.. :)

ok la, sudah ckup sudahhhh~ haha.. ttbe nk karok dah knapa aku ni?? hehe.. xde la, smpai sini sajala entry kali ni.. kepada kwan2 yang Allah trunkan dugaan dan cabaran, harap2 bayak bersabar k.. setiap perkara yang berlaku ada hikmahnya, insyaAllah.. :)

bye2, assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment