Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday 28 April 2012

result..~ :)

Assalamualaikum.. ape khabar sume kwan2? shat ke? hehe.. anyway, pada tanggal 27/04/2012, bkn tanggal bju or what ok, tibalah ari yg plg aku rse dubbbdabbb, duubbdabbb, gementar sgt nk hadap.. sbbnye, result tuk sem 4 aku n akn kuar pd tarikh keramat tu.. surely la kwan2 yg skrg tgh stdy kat uitm sume tau an? haha.. 

so, resultnye alhamdulillah.. syukur ssgt ya Allah, Kau berikan lebih dr yg ku minta ya Allah.. alhamdulillah syukur.. setelah 3 sem ni aku brjuang tuk subjek yg sme iaitu Calculus1, alhamdulillah untuk kali yg ketiga ni aku brjaya buktikan aku mmpu dapat grade A utk subjek killer ni.. walaupun A-, aku ttp brsyukur n brbangga ssgt dgn result calculus aku sem ni.. alhamdulillah.. :) 

bg subjek len, firsly nk cte psal programming.. alhamdulillah, aku mmpu mngekalkan A dlm sbjek programming aku.. rsau je sbnrnye sem ni agak ssh programmingnye, but syukur alhamdulillah aku brjaya mncapai target yg aku letakkan tuk sbjek ni.. :)

sbnrnye sem 4 ni mmg byk sgt sbjek killer bg aku, means agak ssh la nk tgkap pe yg lecturer ajar.. database, OS, web mmg sbjek yg killer bg aku.. even aku sndiri pun xtrkjut klu antara ketiga2 sbjek ni ada yg aku trpkse repeat.. but again, alhamdulillah sume sbjek ni aku berjaya lpas dgn grade yg bleh aku banggakan.. as for mgt lak, alhamdulillah walaupun xde r letakkan target pape tuk sbjek ni, tp syukur sgt sbb dpt grade yg ok gak.. alhammdulillah, ya Allah, xsgka result sem n btul2 mnggembirakan aku.. 

kjayaan aku ni sume xkan dpt aku rse klu xde doa dari mak abah, family sume.. support dan tnjuk ajar dr kwan2.. support dr pembakar semgt aku, EWAN MAZLAN, yg tunjukkan aku the other side of maths yg aku xnmpk slama ni.. syg, thanks, thanks, and just thanks sbb bg smangt kt i nk blaja maths ni.. insyaAllah, i akan pikul smgt tu  tuk sbjek maths sem2 dpan k.. and lastly, spelah aku tanpa pmberi2 ilmu, lecturer sekalian.. pn rafidah, pn rohana, sir azmi, sir masri, miss noraida dan pn nur asyira.. thanks madam n sir sbb ajar saya n tolong saya mndapatkan kputusan sbegitu.. 

overall, pointer tuk current sem, maintain mcm sem 3, plg sme.. and as for cgpa lak alhamdulillah nek skit dr sem 3.. so, kseluruhan result sem ni, menaikan pointer aku.. alhamdulillah.. so now, target for the heigher pointer tuk sem yg akan dtg.. insyaAllah.. :) 

tuk entry kali ni gak, aku nk ucapkan TAHNIAHHHHHH!!!! kat cik abg syg, sbb dpt result yg gmpak.. alhamdulillah, hepi for him.. :) sshnye couple ngn si bijaksana ni an, ssh nk mng la klu lwan bab2 stdy ni.. hahaha.. tp aku brsyukur ssgt brtemu jodoh dgn insan yg special n, dia byk bntu dlm plajaran aku n also khidupan aku.. die mgajar aku erti sbar, tekad dalm blaja.. dan mmbezakan antara blaja ngn hal2 len, he is an expert.. haha.. walaupun xpasti samada jdoh aku ngn ewan akan brkekalan atau ini just satu prsinggahan dlm hdup aku, aku nk dia tau yg aku brsyukur sgt pernh hdir dlm diri die, brkongsi suka duka brsama ngn die.. aku brsyukur aku jd org yg pernh atau mgkin insyaAllah akan slamanya mmbahagiakan die.. alhamdulillah ya Allah, Kau tlah pertemukan aku dengan insan yg sbegini hebat, ya Allah.. 

ttbe dh brtukar topik dh ni.. haha.. back to topik yg sbnrnye, hanya ucapan alhamdulillah yg mmpu aku kluarkan dr bibir n saat tgk result tu.. yg plg klakar, sbnrnye cik abg yg dpt tgk result aku dlu.. ble mmule die ckp psal clculus tu, ttbe rse mcm nk tumbuk je sbb igt die tpu aku.. but, he is saying the truth, cume aku yg lmbt skit prcaya.. haha.. sory ye syg~ :p 

ok lah, dh pnjg bbenor dh taipnye ni.. mak pun dh bising sbb dh kul 2 pg yet aku xtdo lg.. mne xkne marah an.. hehe.. ok la, thanks sudi bce entry yg sgt mmbahagiakan n, walaupun rsenye cik abg sorg je yg bce.. hahaha.. anyway, bye2, daaaa.. jmpa di entry yg akan dtg k, ntah pe lak kisah hdup aku yg aku nk share lg an.. hehe.. bye sume, assalamualaikum.. :) 

peace no war, ttbe.. :p

No comments:

Post a Comment