Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 18 April 2012

- Endless Love -

ENDLESS LOVE
-Lionel Richie & Diana Ross-

my love,
there's only you in my life
the only thing that bright

my first love,
you're every breath that i take
you're every step i make

and i
i want to share
all my love with you
no one else will do

and your eyes
they tell me how much you care
oohh yes, you will always be
my endless love

two hearts
two hearts that beat as one
our lives have just begun

forever
i'll hold you close in my arms
i can't resist your charm

and love
i'll be a fool for you i'm sure
you know i don't mind

cause you
you mean the world to me
i know, i know
i've found in you
my endless love

and yes
you'll be the only one
cause no one can deny
this love i have inside
and i'll give all to you
my love, my love
my endless love..~



P/S: 

      lgu ni first aku dgr kt rancangan We Got Married, pasangan hwanhee dan yobi.. dorg ni seriusly sweet gle2.. yg lelakinye nk brlagak macho je, tp dlm mse yg sme romantik gak but in his own way.. yg girl plak mmg sgt sweet.. die wat mcm2 just nk dptkan prhatian hwanhee ni, yg terlalu nk mnjaga egonya dan macho die tu.. serius klakr je tgk dorg.. miss this couple so soo soooo much.. haha.. 

and dlm mse yg sme aku trbygkan pasangn hwayobi ni, aku terigtkan cik abg syg gak.. EWAN MAZLAN!!!!! ble la nk jmpa ni an? huhu.. anyway, cik abg sdang sbuk ngn sukan fskm tu, ksian je penat ari2 traing.. huhu.. be strong k.. i ada support u dr blakang ke, kiri ke, kanan ke, dpan ke.. mne2 pun i akn support u au.. GUD LUCKKK!!!! CHIOKKK2!!! FIGHTHINGG2!!! :)

miss him so much, xsbar nye nk jmpa die.. :) 

and one more thing, dugaan kan leh dtg dlm brbgai cara, dlm brbgai kuantiti and in any time.. slalu aku dgr, Allah xkan duga hambaNya lebih dr yg tmampu, dan bila Allah mnduga kite tu brmakna Allah sygkan kita.. syukur alhamdulillah.. pelbagai dugaan yang aku kne terima dalam mase yg sngkat ni, mcm2 terjadi dalam hdup aku.. and aku redha, redha dgn ujian Allah.. :)

No comments:

Post a Comment