Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday 5 April 2012

perasaanku???? ehhmmm~

Assalamualaikum.. alhamdulillah, dah genap 6 bulan hubungn aku ngn EWAN MAZLAN.. alhamdulillah, syukur sgt3 sbnrye.. bkn senang nk smpai ke angka 6 ni kan? hehe.. alhamdulillah, ya Allah.. :)

firstly, snbrnye geram sgttt!! hahah.. xde r geram ape, geram2 syg org kate.. huhu.. mne xnye, cik abg ni asyk lupe je kan.. sje je nk tgu die igt sndiri, pehh plg xigt.. bg hint byk2 bru nk igt.,. ape r, hehe.. tp, sweet sgt, die call aku just to wish 4 our 6th month anniversary.. thanks syg.. :)

next, rse brsalah sbb aku xmmpu nk belikan hadiah pape tuk ari yg brmakna bg ktorg ni.. just mmpu watkan kad yg xde la indah mne.. :( tp, aku hrap sgt die akan smpan kad tu leklok sb tlus ikhlas hati aku wat kad tu.. u smpan leklok au, syg.. :)) mse pos kad tu, aku risau gak, klu2 xsampai ke umh die.. sbb dah r bntuk agak kmbung smacam, pastu sbnrnye aku risau cik abg ni tersalah bg alamat ke pe ke.. umh bru r ktekan.. hehe.. tp, ble cik abg syg aku ckp die dh terima kad tu, aku brsyukur sgt2, smpai gak kt tgn die.. hehe..:)

pape pun, HAPPY ANNIVERSARY 6TH MONTH!!!! wlaupun byk dugaan, byk liku2 yg ktorg hadpi spnjg 6 bulan ni, insyaAllah tu sume akn jadi satu tali penguat hubungn kitorg.. hope kwan2 doakan ktorg akan trus bahagia mcm ni hinggalah ke jinjg pelamin, ke akhir hayat.. insyaAllah.. :)



YA ALLAH, jika nama dia yg telah Kau tuliskan di Luh Mahfuz untuk ku, permudahkanlah, peliharalah hubungn kami.. tapi jika dia bukanlah jodohku yg telah Kau tetapkan, ku mohon jauhkanlah kami dari segala persengketaan, dari segala persaan benci, ya Allah..hanya kepadaMu ku bermohon, dan hanya padaMu ku meminta.. AMIN YA RABBAL ALAMIN..
:)





P/S: result kuar 27/4 ni??? pehh.. rsaunye.. huhu.. :(

No comments:

Post a Comment