Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday 25 August 2012

haaaa?? dh nk blik u ke?? :(

Assalamualaikum pembuka kata.. apa khabar sume kawan2?? cmne rya? dpt kumpul byk dt rya x?? hehe.. ape? aku? hmmm, dah bsar panjang n mmg ssh la nk kumpul dt rya kan.. walaupun kecik comel je ketinggian aku ni, xdpt gak nk mengaburi mata mcik2 dan pcik2 tu.. hahaha.. cehhwaaahh, ayat puitis sgt kan.. hehe..

pejam celik, pastu pejam celik blik, tup,tup dah abis cuti raya aku.. waaarrrggghhhh, xnk blik u.. huhu.. klu la aku n doraemon, aku nak hentikan masa, nk spend more time ngn family aku ngn si kecik tu.. huhu.. malangnya, aku hanyalah seorg insan biasa..~~ uhukhukhukhuk.. :p

benda yang plg seram ble blik u ni, haa ape lagi, presentation yg berderet mcm keretapi tu, tambahan plak submit proposal ngn report yg mcm tingkat klcc tu.. hmm, inilah khidupan sbgai seorg pljar, mmg xdpt lari derr benda2 cm ni.. huhu.. sem ni sja ada 4 subject yang libatkan final projek.. woowww, 4 tau, satu pun dh ckup terseksa, apetah lagi 4.. huhu.. xpe la, redha je.. nak dpt diploma kan syafiqah?? sbar k.. :)

dalam sdih2, sadis2 nk balik melaka ni, ada gak yang wat aku xcited nk blik sne sbnarnya.. first, dpt la aku braya kat umah kwan2 disana kan.. dh terbyg dh, betapa meriahnya umh terbuka msing2, teringat kenangn raya thun lepas kat umh dorang.. hehe.. second, dptla aku bertemu, berjejak kasih ngn roommate2 aku yang otak gila2 tu.. hehe.. yela, duk umh tdo sorg2, kat u tdo berlapan.. mne xrindu kan.. hehe.. and lastly, of qioussss la nk jmpa cik abg syg aku tu.. hmm, tgk gmbar dia bkn men tombam lg pipi dua ketul dia tu.. haha.. bahagia duk umh ye ewan..?? hehe.. 

ok la korg, nk sambung packing2 barg nk blik melaka.. uhukhukhuk, sadissss.. hmm, xpe la, mggu dpn iiooolllzzzz blik umh lgi, cukur jambul si kck tu.. hehe.. ok la, xnk sedih2 lg, xnk airmata2 lg, banjir nnt.. hehe.. jumpa di entry yg akan dtg k, byyeeeee, assalamualaikum.. :)

#peaceNOwar.. ^_-

No comments:

Post a Comment