Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday 3 August 2012

uit2..~

Assalamualaikum kwan2ku sume!! salam RAMADHAN AL-MUBARAK.. cmne puasa stakat ni? ada yg lopong2 x? hehe.. xpe2, klu yg wanita2 tu, mmg lumrah la kan.. sminggu terpaksa melopongkan puasa Ramadhan kita, itu adalah perintah Allah.. org kata ABC, Allah Bagi Cuti.. hehe..

ok la, entry kali ni nk merepek meraban skit.. ye la, dh lme xupdate kan? huhu.. bz yg mmg tersgt bz glee.. ya Allah, mau pengsan klu xckup vitamin mak aku bg mse kcik2 ni.. hehehehhe.. xde la, sbnarnya bz sbgai student universiti ni mmg adat la.. spe je student u tp rilek2?? hmm yg tu rsenya mmg patut grad awal kot.. :p gurau2 je k.. 

cer tgok tarikh entry ni, 4/8/12 kan? hmmm, stiap kali 4 hb, setiap kali tu la menggelabah pikir nk bg present apa, nk wat prank ke ape ke yg xprnah wat tu.. hahaha.. ha, cer korg teka tarikh pe yg berkaitn ngn 4hb tu?? ape? kahwin?? amboi, melampau sgt tu.. hehe.. xde la, 4hb tu sbnarnya tarikh bermulanya ikatan hati antara aku ngn cik abg syg, EWAN MAZLAN..

"4 oktober 2011"
 tarikh keramat ni aku pilih sbb inilah tarikh hari jadi cik abg syg.. sbnarnya mula2, dia nak tarikh 5 oktober, sb antara birthday kami since birthday aku 6 oktober.. tp, tarikh ni juga pilihan hati aku.. :)

*sdikit drpd blog cik abg..


"aku hadiahkan hati aku kat ko.."
ha, ayat ni la yang aku pkir bgai nk gila dlm blik.. hehehe.. ttbe ble teringt blik, bpk la jiwang aku ni.. huhuhu.. tapi sume yang terjadi  mse proses "lamar melamar" ni btul2 sweeetteeessttt memory antara kami.. suara dia yg bergetar2 tu, cuak smacam kan smpai vibrate suara dia mlm tu..  nk mnta couple bru, lum akad nikah lg.. hehe.. mmg xkan aku lupa smpai ble2, melainkan klu Allah takdirkan aku hilang ingtan.. huhu.. nauzubillah, minta djauhkan..

so, ari ni genap 10 bulan kami mengikat, mengait, menganyam, menjahit, (ha ape lagi) kasih syg dan cinta antara kami.. smoga ksih yg terbina ni akan berterusan hingga ke akhir hayat dan ke Jannah, insyaAllah..

cik abg slalu mengingatkan, jgn terlalu obses dgn percintaan ni, obseslah ngn cita2 dlu.. mne la tau, aku ditakdirkan berjodoh dgn org len yg Allah dh tuliskan di Luh Mahfuz, insyaAllah aku akan cuba utk redha dgn ketentuanNya.. cik abg pun sme k, syg.. :) tapi, satu yang aku sering doakan, xpernah tinggal dalam setiap sujudku, smoga Allah mnjauhkan segala perasaan bnci dan dendam antara kami.. jauhkanlah, jauhkanlah ya Allah..

ok lah, klu nk luahkan semua dlm entry ni mmg xg klaz la aku ari ni kan.. hehe. ok la, iiiooollzzz nk siap2 g klz dlu k.. jmpa di entry akan dtg.. ha, wish for cik abg: " hepy 10th thousand, trilion billion years anniversary k syg, thanks 4 always be my side, thanks fo acceptg me, bad side of me.. thanks alot hubby.. :)"

ok la, byeeeeeeee.. assalamualaikum.. :)

No comments:

Post a Comment