Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday 19 May 2012

HAPPY MOTHER'S DAY!! :)

Assalamualaikum sume.. nite2.. eh slah lak, nite tu nk suh org tdo ke syafiqah oi?? hahaha.. slah2, hi, hi!! hehe.. :D

mcm yg smua tahu, ari ahad mggu kdua dlm bulan mei stiap tahun ialah smbutan HARI IBU.. walaupun ada yg aku trbaca, sambutan hari ibu, atau dlm bahasa 'kampung'nya, MOTHER'S DAY ni sbnarnya xspatutnya kita sambut, mcm valentine gak, ianya berkaitan dgn isu2 keagamaan, tapi sbnarnya yang mnyambutnya mcm kami ni, niatnya cuma nk mghargai jasa ibu, segala pengorbanan seorg ibu.. yela, bila la lg kita nk bg hdiah, n mraikan ibu2 kita selain dr bday kan.. xde niat2 len, so jgn la slah pham plak k.. :)

mak, ibu, mama, mummy, umi, mi, ma, mom or whatsoever ialah antara gelaran yang kita gelarkan seseorg yg melahirkan kita, yg mmbesarkan kita dan yg mnyayangi kita spenuh hati mereka.. aku, brsama kk2 aku pilih, MAKK!! hehe.. segala jasa mak, mmg xdpat aku blas, smpai akhir hayat aku pun, xkan sama pengorbanan mak untuk kami adik-beradik, ngn pengorbanan anak2 mak tuk mak.. terima kasih , mak.. terima kasihhh!! tu la ungkapan yg aku mmpu nk luahankan kat mak atas sume yg mak dah wat tuk kami.. PN. ZUBAIDAH BT HARON, kami syggg mak ssggttttttttt!!!! ssssggttt sayang mak!! iqah jnji mak, iqah akan jaga mak selagi iqah mmpu, iqah akan ada dengan mak, selama iqah brnyawa mak, insyaAllah.. :')

bbrapa keping gmbar yg  smpt disnap ari tu.. :)



- muuaaahhhhhh.. kiss utk mak trsayang, dgn kk aku, mak buyung tu.. hihihi.. :)-



 -klikk!!! cehwahh.. -





-hehe.. comelnye mak snyum cmtu..~ - 




- posing lg.. hehehe.. mne tmpah kuah klu xke nasi kan? haha.. -


ari tu mmg hepy ssgt, sbb dh wat mak hepi ble dh hdiah tu.. mak asyik suh aku ngn kk msak je lpas tgok NONA yg ada wat msakan tuk ari ibu.. hahaha.. mak ckp spatutnya anak2 yg msak, tp ni mak lak yg brtungkus-lumus masak kt dpur.. haha.. yela, mak msak sdap, anak mak msak xjd nnt ayam percik special mak tu.. hehe.. tuk ari ibu ni mak masak plg special, msakan yg mybe mak akan mask 2kali je stahun.. haha.. ayam percik kuah putih, or org slalu pggil ayam percik kelantan.. sgt sdap ke.. secret recipes kot, aku pun xdpt tgkap lg ape yg mak masukkan smpai jd sdap cmtu skali.. hehe.. 

pape pun, ssgttt sronok ble nmpak mak hepi je ari tu.. seriusly, iqah akan try wat mak sebahagia tu hari2 k.. :) sygggg mak sssggttttt!!!! sbyk dunia, sbyk laut, sbayk bumi sume.. :)

ok la, klu diceritakan kisah mak, mmg smpai ble xkan tamat, terlalu byk yg aku nk ceritakan, tp its ok, smpan ketat2 dlm hati aku ni je k.. :)

bye, assalamualaikum.. :)

No comments:

Post a Comment