Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday 28 October 2012

nuffnang..



Assalamualaikum sume.. alhamdulillah, smpatkan gak aku update satu post ari ni.. hmm, sgt bz, ngn family sume, ngn hal kahwin lagi.. huhu.. so, ari yg sangat mmenatkan ari ni brjaya gak aku harungi.. yeeaahh!! hahahha.. gile ttbe.. :p

ok2, bce tajuk entry kali ni, ooppsss!! nuffnang?? hehe.. kalau anda2 perasan, baru add iklan dr nuffnang kt blog ni kan, hmm baru nk berjinak2 la katakan ngn dunia keuntungn dari blog ni.. mudah2an mmbuahkan hasil, insyaAllah..

camne leh ttbe terfikir nk join nuffnang ni eh? haaa, kisahnya, aku ada sorg kwan yg mmg blogger la. yang penting cite dia, dia dpt dt dr nuffnang ni hampir seribu au, and duit tu la dia guna beli i-phone!! hahaha.. terasa xcited kan? hehehe.. 

aku xprnah menkomersialkan  blog aku ni, so yg tau blog ni just org2 yang trtentu je.. cehwahh, special au mereka2 ni.. hahha.. even roommates aku pun xtau url blog aku, secretive sgt.. haha.. xde la, sbb blog aku dh mcam diari aku, so xkan nk bg ntah spe2 je bce an? tp, mulai hari ni, ada la post kt fb psal blog ni.. hahah.. siap bg url lg nnt au.. :D

n mybe akan aku selitkan skit artikel2 isu2 semasa dlm blog ni, hmm harap2 kwan2 xde la bosan bce nnt k.. :)

so, until the next post, assalamualaikum.. :)


No comments:

Post a Comment