Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday 21 July 2012

rezeki Allah.. :)

Assalamualaikum korg.. bru update td, ttibe dah ada entry baru an.. biasalah, masa terluang mmg ng berblogging je kje aku ni.. haahha.. :D alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah ya Allah.. pada tanggal 13 julai 2012 yg lpas, lahirlah seorg putera dlm family aku, Syahran Izzuddin bin Imran.. waaaahhh, waaaahhhhhhh excited uoolllzzz ada baby kt umh.. hehe... syukur sssgt semuanya berjalan lancar, kk aku pun bersalin scara normal, xseperti yg dijangkakan.. alhamdulillah syukur.. dgan adanya si kck ni, mmg rajin la aku blik umh tiap mggu an.. hehe..

tahun ni harap2 RAMADHAN dan SYAWAL tambah berseri2 dgan khadiran org baru dalam family aku.. tahniah kat kakakku, NUR SYAFAWATI MUNIR dan suami, smoga dapat mndidik putera anda berdua ni dgn sbaiknya k.. insyaAllah.. :)

few pics of the newcomer~ :)







No comments:

Post a Comment