Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday 8 June 2012

3, 2, 1... GO!!!

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarokatuh, sume.. ha, ari ni pnjang skit bg salam. hehe..so kwan2, jwab panjang gak au.. sme2 kita saling mndoakan kesejahteraan masing2 k.. tjuk entry ni macam nak lari je kan.. "GET SET, GOOO!!!".. haha.. tp, "tak nak, tak, tak nakkk" bak kate profesor izzi hj ali tu, bukan nak lari, tp nak cerita kat kwan2 yang kami sume akan mulakan semula 'peperangan' utk merebut ilmu, tuk mndapatkan pekerjaan yg baik satu hari nnt, insyaAllah.. :)

so, biasala ble nk blik kmpus n, msing2 malas nk pack kan? hehe.. tp dlm mlas2 tu sbnarnye xcited gak, yela stiap ari asyik brsme, makan sme2, tdo sme2, mndi pun sme2, ble dah 2 bulan xjmpa ni rndu la gak kan.. hehe.. xsabar gak nk mulakan cabaran sem baru ni.. hmmm, nmpknya ada sbjek killer, yg kne wat projek besar.. huhu.. hrap2 sem n xde la sekelam-kabut sem leps.. siap terpaksa overnite kt mcD utk siapkan projek tu.. hehe..

aku ada satu azam tuk sem baru ni.. aku berazam xnk blaja men2, nk fokus gle2 punye.. harap2 xde la godaan2 luar yg mnerpa driku ini kan.. hehe.. well, mostly kawan2 aku sem terakhir sem dpan.. so, mmg fenomena study mnggila akan berlaku sem dpan, yela msti dorg nak blaja sungguh2 tuk cpai pointer yg dorg iginkan.. klu xprnah dpt 3.00, msti nak grad ngn pointer at least 3.00 kan.. bg yg dh dpt 3.00, msti nk usaha smpai dpt grad ngn anugerah dekan.. insyaAllah, kwan2.. aku doakan korg mmpu mncapai pe yg korg iginkan k.. bagi aku lak, xde rezeki nk grad sme2 ngn kwan2 len, tp bkn brmakna aku nk study smbil lewa tp aku pun akan amik smagt dorg tuk sme2 stdy mnggila.. hehe.. insyaAllah, smoga aku kuat tuk hadapi cabaran sem dpan.. :)

ok la kwan2, smpai sni je entry CotCET mRs.SM kali ni.. nk pack2 brg ni, semangat2!!! hee.. smoga jmpa lg entry akan dtg k.. Assalamualaikum.. :)

No comments:

Post a Comment