Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 27 March 2012

Risau..~ oh Risau..~~ :(

Assalamualaikum.. alhamdulilllah, paper yang paling aku gerun nak jawab iaitu Calculus1, dah settle.. ye la, mana xgerun, paper ni la yang menentukan hidup mati aku kat uitm ni.. huhu.. tapi berdasarkan carry mark aku, insyaAllah dapat lulus, tapi kita tak tahu rezeki kita an.. whatever it is, aku redha je apa pun result aku nanti.. aku dah usaha sehabis yang boleh, so segala keputusan aku terima.. kalau xde rezeki aku kat uitm ni, insyaAllah aku percaya rezeki aku ada kat tempat len kan.. 

satu benda yang aku kesal sangat ngan diri aku, aku xmmpu nak jadi yang terbaik dalam keluarga aku.. aku igatkan aku mampu nak menandingi kakak2 aku dalam pelajaran tapi nampaknya angan2 je la aku ni.. tapi, aku berdoa, aku berharap sangat, walaupun aku xdapat grad on time, at least aku nk tamatkan diploma dalam cs ni dengan pointer above 3.00, insyaAllah.. 

YA ALLAH, KU BERMOHON PADAMU TUHAN SEKALIAN ALAM.. PERMUDAHKANLAH PERJALANAN HIDUPKU DI DUNIAMU INI, YA ALLAH.. PERMUDAHKANLAH SEGALANYA.. BERIKANLAH KU MASA DEPAN YANG CERAH, YA ALLAH.. HANYA PADAMU AKU MEMOHON DAN MEMINTA..

Amin ya rabbal alamin..


No comments:

Post a Comment