Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 28 December 2011

kelemahan mrs.sm.. :'(

ASSALAMUALAIKUM.. wahai blog, di sini la tmpat aku nk luahkan perasaan aku, engkau la tmpat aku nk lepaskan segalanya yang jadi dalam hidup seharian aku ni.. macam yang slalu aku dengar org cakap, kite sebagai manusia mmg ade kelebihan dan kelemahan masing2 kan.. mmg aku akui bnda tu, kite sbagai makhluk Allah S.W.T ni mmg dah dciptakan ada hebatnya, ade lemahnye..

aku terigin nak jadi macam die, teringin nak wat ape yang die leh wat.. tp syg, sribu kali syg, aku xmmpu.. en. pot ckp, memula lagi mmg r camtu.. lame2 nnti insyaAllah leh smbang byk2.. aku harap sgt btullah sangkaan dier tu.. aku harp sgt, perjumpaan kli kdua nnt aku leh approach dorg skit.. insyaAllah.. :)

" saya mnta maaf, sya xmmpu nk ckp byk2 ari tu.. maafkan saya, ibu, ayah.. :( "


No comments:

Post a Comment